Det blir perfekt den dagen

Då var det måndag, idag har jag skjutsat Andreas på jobb och själv sitter jag hemma just nu. Ni ska få se vardagsrummet lite senare när det börjar bli lite bättre ordning på det hela, för just nu har vi inte listat och fixat lite småsaker..

Och vet ni vad?!
Jag skrev ju när jag vann wigglekarten att jag har vunnit endel på senaste och nu har jag vunnit en sak till, en jättesöt snuttefilt hos Mamma Evelina. Det är lite roligt att jag vinner alltid barnsaker, men har ännu inga egna barn. Men det blir perfekt den dagen vi ska ha smått, då har vi redan en massa saker :)

Jag hade fått två anonyma kommentarer för någon dag sedan.
1. Nej vi ska inte gifta oss, vart du fått det ifrån har jag ingen aning om. Men just nu har vi då inte bestämt för något giftermål.

2. Nej det är inte hos Mamma Evelina jag har vunnit wigglekarten, det är flera som trott det men jag vann den hos www.Annakarlsson.se, så ni behöver inte vara oroliga, ni har fortfarande chans att vinna den hos Evelina :)


Kommentarer
AnnaKå

VA?"?!?!?!?! vafan är det du skriver? Ni har ju visst planerat att gifta er. JAG MÅSTE FÅ ÄTA TÅRTAAAAAAAAAAAAAA Å DRICKA GRATIS SPRIT! ;D hahaha Ponani betyder ju familj!

2011-11-14 @ 16:54:37
URL: http://chipsfetto.blogg.se/
Anonym

det står i din beskrivning om dig själv att du bor tillsammans med din blivande make andreas..

2011-11-14 @ 18:07:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0