Orange färgbomb = skit!

Jag var sjukt impad av färgbomben till en början, riktigt bra grejer!
Men jag har just insett att den suger, riktigt hårt också!

Andra färgbomber i andra fäger är kanske jättebra,
men orange är helt värdelös.

På dom här bilderna ser ni det när det är nyfärgat och den bredvid är mindre än en vecka efter
och då ska ni veta att jag under denna period har använt färgbomben två gånger efter jag satte i det första gången.

Jag har också undvikit att tvätta håret varje gång jag duschat i och med att det sliter mer på färgen.

Med tanke på att den kostar drygt 200kr och jag kommer behöva ungefär två varje månad för att hålla efter håret så kommer jag bli ruinerad och kronofogden kommer att knacka på min dörr..
Så jag får nog fundera på en annan hårfärg, eller raka av mig allt hår.


Kommentarer
Liinda . mamma till Anton

sådär blev mitt röda också :(( Vette fan va ja ska göra för färg!!

2011-05-04 @ 08:17:00
En helt vanlig Isabell

Testa en röd färgbomb? Kanske håller bättre då? Eller jag vet inte, en vild gissning bara.

2011-05-04 @ 16:21:58
URL: http://bellybus.blogg.se/
brunett

sitter o funderar skit jobbigt med starka färger, även rött e svårt att hålla... men måste säga att dina ögon framhävdes jätte fint i blont hår=))

2011-05-27 @ 21:38:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0