Klart det blir bröllop !

Jag ska gifta mig, punkt och slut!

Okej inte idag, heller inte imorgon. Hade först tänkt börja med att förlova mig nångång. Men en vacker dag ska jag gifta mig, så är det bara och självklart ska jag göra detta med Andreas!

Vårat bröllop ska vara stort, påkostat och förjäkla roligt!
Det har jag redan bestämt i och med att jag bara tänker gifta mig en gång så ska det kosta och det ska vara ordentligt :)

Det jag egentligen vill komma fram till är att det finns hur många snygga klänningar som helst,
hur ska jag en dag kunna välja ?!
Jag vet inte ens om jag verkligen skulle vilja ha en vit,
vit står ju för oskuld och det känns som att jag kommer ha barn innan jag gifter mig så det kanske är lite genomskinligt då att det där med oskuld, barn, vit klänning och jag avslöjar varandra lite, haha!

Min fråga till er är nu,
Vill ni ha en helvit klänning, eller skulle ni kunna ha någon annan färg?
Jag vet då så pass mycket att jag ska ha en klänning som är annorlunda och snygg :)



Kommentarer
Mallan Ballan:)

Jag vill oxå!!!:) vet inte vilken färg men jag är ju då oskuld än så:)

2011-05-05 @ 13:46:41
Anonym

Vit klänning, som de känns nu iaf !

2011-05-06 @ 10:08:58
URL: http://cpsoet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0