Jag är så less hus !

Fyfan vad less jag är på leta hus, titta på hus, fundera på hus, räkna på hus, prata hus, bry mig om hus överhuvudtaget faktiskt!

Huset jag fastnade för nu sist, kommer jag nog inte att vilja ha i slutändan för att det kommer att bli för dyrt och lite andra saker.. Sen har Andreas inte ens sett det ännu så.

Huset jag har velat ha blir sålt om några timmar..
Det är ett billigt hus, men det är mycket jobb med det.

Alla andra hus är bara skit skit skit skit skit och åter skit,
kan det nångång komma ut ett hus jag verkligen vill ha som inte kostar alldeles för mycke och har rätt uppvärming, rätt planlösning, rätt tomt och rätt läge..
Förmodligen inte!
och med min tur så kommer det bli budgivning om det huset väl kommer och buden kommer spåra iväg mer än ett tåg som går i 400knop.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0