Jag finner ingen logik

Jag äter egentligen inte godis,
kan vara ganska dumt att göra det om man försöker tappa några kilon.
Men idag har jag varit duktig, först jobbat åtta timmar
Sen rengjort akvariumet, dammsugit, tvättat tio ton kläder och handdukar (jag överdriver inte alls), diskat, planterat om blommor, varit ute med Baltazar på promenad, städat upp på våran gård,

Men.... det svåraste jag gjorde var att försöka hänga in Andreas kläder i hans garderober.
När han är hemma så tvättar jag men han hänger in sin egen tvätt, alltså han bär den färdigvikta tvätten från toaletten till sina garderoben, det kan ju inte tyckas så svårt. Men när jag försökte mig på det idag så kan jag berätta att det var svårare än man kan tro.
Han har två garderober och en byrå, vilket innebär att jag är helt lost på vart han har alla kläder och jag som kvinna finner ingen som helst logik i en karls garderob.
Så vi får väl se om Andreas får ett utbrott när han kommer hem för att ingenting är på rätt ställe.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0