Berätta för mig

Godmorgon!

Klockan elva åker jag iväg på jobbet, har varit ledig två dagar därifrån så det känns riktigt kul att komma tillbaka faktsikt. jobbar onsdag-fredag sen är jag ledig lördag söndag, antingen åker jag till umeå då om jag får en hundvakt eller så kanske Andreas kommer hem lördag till söndag. Skulle vara roligt att åka till Umeå, men jag får se om Baltazar får vara nånstans.
& just ja.
Jag färgade håret för någon dag sedan,
det skulle bli röd/brunt.

Blev det så?
Skulle inte tro det.


Berätta för mig vart det här är röd/brunt ?!


Kommentarer
Johanna - Mamma till EllaHjärtat

Hört att nya grejen är att byta färgerna i förpackningarna.. Någon buse som gjort det!

2011-07-20 @ 10:54:42
URL: http://johanaj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0