Vilken dag

Ja då var jag hemma från praktiken och vilken dag säger jag bara, morgonen började med att jag inte vaknade av alarmet, jag drömde att det var tv;n så jag brydde mig inte om det. Vilket i sin tur gjorde att jag stressade iväg, efter en bit kom jag på att jag glömt att tanka och glömt väskan hemma med börsen, så det var bara att vända och hämta sakerna. Sen köra till Öjebyn, jag kan lova att jag kom inte en minut för tidigt, inte en minut för sent heller för den delen utan prick!

Sen nu när jag kommer hem hoppades jag att jag hade fått lön från när jag jobbade på havsbadet, men icket! Såklart har det blivit fel någonstans så att min lön inte trillade in idag.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0