Jag vill se mina vänner i ögonen, se deras leende och tårar

Hur kan man uppfattas som en väldigt social människa när det enda man egentligen gör är att läser bloggar, twittrar, sitter på facebook och skypar med varandra ?!
Tacka vet jag på den tiden man var ute på internet efter klockan sex för det var billigare då och man hälsade på vänner, umgicks och träffades. Idag behöver man aldrig träffa någon, man kan ha en massa vänner tack vare facebook, blogg och andra webbsidor. Man vet exakt vad ens vänner gör, vad dom äter, när dom sover och vad dom tänker utan att ha träffat dom på flera månader, utan att ha pratat med dom på evigheter.

jag vet inte, men jag tycker att det har börjat gå lite över styr och fortsätter det i den här takten så lär det inte bli bättre iallafall..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0