då var det slut på det roliga, gonatt!

så började denna kväll lida mot sitt slut, har kommit hem för ett tag sedan.
Denna dag spenderade jag med Anna som åker tillbaka och jobbar alldeles för snart, hon har färgat mitt hår, vi har varit på fest(?!) usch jag har blivit för gammal för sånt, alla är bara små barn i mina ögon och nä jag står över.
Annars har vi inte gjort något som är vettigtg för er andra att veta, vi har gjort sånt som bara johanna och anna kan♥

Jag; Gråter eller skrattar hon?
Anna; Hon är nog bara fet.



tidigare idag var jag med baltazar till veterinären och vaccinerade honom, dom har gjort om vaccinet så istället för vart annat år så är det inte förrens om tre år vi ska tillbaka, känns himla skönt! Sen efteråt var jag på skolan och lämna in mitt tjänstgöringsintyg och träffar då av en slump en kvinna som berättar en del saker för mig som får mig att brinna upp, jävla lärare, alltså endel lärare blir jag så fruktansvärt less på, åååååh!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0