Summering

Jag tänkte summera detta år, som alldeles snart är slut.
Har varit ett väldigt bra år överlag, det har funnits med och motgångar men i slutändan så är jag glad över det här året.

Jag hade maskeradfest när jag fyllde år
Skaffat nya glasögon som jag faktiskt älskar
Började jobba som vikarie på Rättspsyk
Vi förlovade oss 24/6
Köpte hus och flyttade in 18/10

Var utomlands (Alanya) i två underbara veckor
Var på Roadtrip i fem dagar med Andreas genom vårat avlånga land
Gjort två nya tatueringar
Färgat håret ett x antal gånger
Varit med min bästa vän ♥
Renoverat Vardagsrummet
Firade våran första jul hemma hos oss
Blev klar med min utbildning







...Handen på hjärtat så minns jag inte allt jag gjort detta år.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0