Nattprat

Som väntat så sover inte jag, inte Andreas heller som just berättade att han inte kommer sova nått inatt, jobbigt att vara flygrädd, jag vill inte byta med honom. Jag har mest problem med landningen, dock har jag bara flygit två gånger i mitt liv och det är mer än tio år sedan så det kanske visar sig att jag också är flygrädd.

Hur som helst är jag rastlös, går omkring här hemma och plockar i saker och kan inte sitta still, är svårt att förstå att imorgon kring fem/sex är vi i Alanya där det för tillfället är 26grader varmt (i skrivandes stund). På dagarna är det kring 30 i skuggan.

Jag är riktigt nervös för resan, jag vet inte varför men det känns så overkligen att vi äntligen tar oss iväg och är borta två veckor. Jag har surrat ihjäl Andreas hela veckan om resan.

Har legat och tittat på bilder på olika sidor,
så jag tänkte dela med mig av bilder som jag hittat på google.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0