Fullt upp

Idag, eller igår (fredag) var det mycket att göra, var in till Piteå och köpte resväska, hälsade även på farfar på sjukhuset. Sen väl hemma så hämtade vi saker till J som ska bo här när vi är borta, packade lite och sen på kvällen fixade jag Annas naglar..

Imorgon står det mycket på schemat, packa, städa och gör allting klart för på söndag klockan 06.00 åker vi mot flygplatsen. Helt fruktansvärt sjukt hur mycket jag längtar, två hela veckor!
Jag har bara varit utomlands en gång i mitt liv och det är elva eller tolv år sedan, jag minns inte exakt.

En bild på mina naglar, en dålig bild men en bild iallafall..



Kommentarer
Liinda - Mamma till Anton & Prinsessan i magen!

nämen vad har hänt din farfar ? :(

2011-08-27 @ 08:14:51
Johanna - Mamma till EllaHjärtat

Åh hoppas ni får det helt underbart i Turkiet!

2011-08-27 @ 11:00:16
URL: http://johanaj.blogg.se/
Linn

hejsan! <3 super fin blogg du har! kolla gärna in min och följ mig gärna via bloglovin :) <3

kram lilso! ha det bäst! <3

2011-08-27 @ 13:10:21
URL: http://lilso.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0