Det närmar sig

Nu är det lördag och mindre än tolv timmar innan söta Linda kommer och hämtar oss och kör oss till flygplatsen. Jag har gått igenom resväskan sju gånger, packat upp, packat ner, tagit bort, lagt till..
Jag ska väga väskan ikväll bara för att veta vad den väger, nu kommer det verkligen inte vara övervikt, men hemresan tror jag väskan kommer väga för mycket. Men det problemet får jag ta då.

Känns som att jag glömt något, både att packa ner och gör här hemma. Men J klarar sig bra här hemma och han vet det viktigaste och har mat. Nu måste jag iallafall dammsuga och sånt så J inte behöver börja med att städa när han ska bo här.
J är för övrigt min yngsta lillebror som egentligen inte är så liten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0