Lule-yow

Idag har jag varit till Luleå med världens bästa, alltså mig själv!
mormor hade så ont så hon orkade inte följa, Malin den jäveln jobbade och Andreas jobbar så jag åkte iväg själv. Väldigt skönt faktiskt att få svammla på i sin egen lilla värld.

Hittade det jag sökte, alltså en vattenslang, krukor, frön, spade, växthus och lite annat smått och gott..
Så ikväll har jag planterat lite mer frön, byggt ihop mitt växthus och tack biltema för den ickeexisterande instruktionen om hur man byggde ihop skiten.

(ni ser också min nya snurra i bakgrunden)

Så i sommar kommer det att vara gurka och tomat i mitt inte alldels för stora växthus,
dock har Andreas lovat att jag ska få ett växthus direkt vi flyttar i hus :)

Några av mina frön som håller på att växa för fullt :)



Kommentarer
Johanna - Mamma till Ella

Du, har för mig att man inte ska ha både tomat och gurka i samma växthus.. En är dålig gör den andra.. Vi har också ett sånt där växthus!

2011-04-27 @ 21:47:34
URL: http://johanaj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0