Andra bloggar

Jag får ofta frågan vilka bloggar jag läser, hard to tell.
Jag läser många bloggar som människor jag vet vem det är uppdaterar, egentligen inte för att jag bryr mig så mycke om dom, mest bara för ren nyfikenhet och uttråkning.

Annars läser jag heminredningsbloggar, bloggar som handlar om saker jag själv skriver om, alltså det mesta, Jag gillar när folk lägger ut annorlinda och snygga saker, samtidigt som det är väldigt roligt att läsa om andra människors filosofi kring saker och ting.. Jag älskar även att läsa gravidbloggar, mammabloggar är skittråkiga men gravidbloggar är hur roligt som helst. Att följa någon i deras längtan efter något så stort, det är faktiskt riktigt roligt.
Mammabloggar är inte intressant för mig, inte just nu iallafall när jag själv inte har några barn, Det är säkert jätteroligt om man själv har barn.

sen läser jag såklart världens bästa ponanis blogg också!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0