Väggord

åh vad jag längtar tills vi flyttar, det är helt sjukt och jag har så många ideer på saker jag ska göra i den nya lägenheten. känns så himla roligt!

Har hittat några nya väggord som jag ska köpa, vi vet dock inte vilken lägenhet det blir ännu men ideerna bara sprudlar!:) Jag menar, hur söta är inte dom här väggorden?


Jag måste ju lämna kvar dom jag har satt upp i den här lägenheten för dom går ju inte att ta ner, så tyvärr måste jag lämna clintan på väggen, vilket innebär att jag måste köpa en ny för han är ett måste!


Kommentarer
Micaela

SV: Nämen tack, vad snäll du är! :)

Jag använder bara en vanlig 5-megapixels digitalkamera från Sony :)

2010-09-03 @ 12:34:21
URL: http://micaelabergne.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0