Utestängd

Då var det natt, Baltazar sitter och muttrar för att något pucko smäller i bildörren klockan halv ett en tisdagsnatt. Påtal om Baltazar så gjorde han det igen! han låste ut sig själv på balkongen, han lyckas stänga dörren ibland fastän man låst fast den, man märker att det blir alldeles för tyst och alldeles för lugnt.
Idag märkte jag ingenting faktiskt för jag hade fullt upp med annat, jag råkade bara se att dörren var stängd när jag tittade mot sovrummet, nog för att han inte mådde det minsta illa, han låg och sov med en boll framför näsan.

Nu iallafall ska jag gå och borsta tänderna, ringa och säga godnatt till Andreas och sedan bädda ner mig i soffan och se på tv, imorgon är jag ju ledig hela dagen så jag får väl se vad som händer, ska ringa lite samtal på morgonen bara..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0