Ut med Baltazar

Jag måste leta fram några skolböcker, men att hitta något i denna röra är lättare sagt än gjort.
Måste även ut med Baltazar en sväng innan jag beger mig mot skolan. Det måste vara jobbigaste med att ha hund, spelar ingen roll vilket väder det är eller vad klockan är, dom måste ut!

Sen blir det skola till ett, efter det ska jag fara och köpa mig ett nagellack.

Än så länge leder vi budgivningen;)

Just nu ligger Baltazar och sover, som vanligt på ett olämpligt ställe, i dörröppningen mellan toan och hallen, smart hund! du kan inte stänga toadörren och han vägrar flytta sig



Kommentarer
Johanna ♥

Jamen det är ju fint där. Hoppas ni får den!

2010-09-06 @ 17:42:15
URL: http://johanaj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0