Tredje världskriget i vardagsrummet

Ja då var det tisdag och jag har varit på skolan, haft lektion och skrivit ett prov och det gick bättre än väntat på provet, jag svarade till och med på alla frågor. Ska tillbaka på skolan halv tre för att ha ännu en lektion men just nu är jag hemma och det är krig på mitt golv, det låter som att det är 10hundar här hemma när dom här tjafsar om leksaker.

Annars idag händer det inte mycke, jag ska försöka hinna på biblioteket och låna en bok så jag blir klar med bokrecentionen nångång, sen ska jag städa lite här hemma och så måste jag ju prova vårat playstion move, hann aldrig prova det igår för jag var tvungen att ladda kontrollerna.

Nåja, nu ska jag ut dom här två krigskämparna ut.


Kommentarer
Sandra

Kikar in.. Ska du göra något kul idag då? :)

2010-09-28 @ 13:59:59
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Cissi

Ska vi följa varandra via bloglovin? :)

2010-09-28 @ 14:06:08
URL: http://cviklund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0