Till alla Iphone-nördar !

Jag och min lilla nörd här hemma gillar annorlunda saker, saker som är kopplade till tv-spel är hur häftigt som helst.. Andreas ringde mig idag och frågade vart jag hade hittat dom där iphone kuddarna för han ville ha sånna..

Så nu tänkte jag visa några iphonesaker jag har hittat, vi får väl se om någon trillar ner hos oss inom kort.


En söt iphonekudde!



Söta kuddar med iconerna från iphone



En telefon till Iphonen, haha!





Iphone underkläder
Ett häftigt klistermärke som man fäster på baksidan av iphonen så den ser ut som en kamera, skitcoolt!


Sängkläder (dom finns på Ellos men är för tillfället slutsålda)



Eller kanske ett par söta magneter?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0