söndagkväll

Ja då var det kväll, en söndagkväll innebär att man gör ingenting.. Jag ska gå till köket, göra mig en macka och bädda ner mig i soffan. Baltazar har just varit ut och ligger på mina fötter, så även han är tillfredställd ikväll, han ska få sig ett hundben så han också får lite söndagsmys.

Imorgon ringer mäklaren, så då får vi höra hur det går med lägenheten också ska jag på skolan, har bara en lektion så det känns otroligt skönt!

Just det ja, Malin&Tony far utomlands ikväll, eller dom har redan farit men hon ringde mig tidigare ikväll och frågade om jag kunde hämta dom när dom kommer hem, klart jag kan!
Bara hoppas jag kommer ihåg det, haha:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0