På nålar

Jag måste erkänna att det är spännande med budgivning, varje gång telefonen piper så hoppas man att det inte är från mäklaren som säger att det kommit ett nytt bud, man sitter som på nålar och ikväll hoppas vi på svar :)

Det enda som är tråkigt är att som det ser ut så kommer vi inte få flytta in förrens i december om vi nu vinner budgivningen, men men..

Det är ganska många som frågat vilken lägenhet och det tänker jag inte berätta! för om ni får se den kanske ni blir intresserade och vill ha den, så ni som vill veta, får veta när budgivningen är över:)


Kommentarer
Anna

Jag vet, jag vet! :)

Om det nu är den du har visat?



Men dock skulle jag aldrig göra en sådan sak och vi är inte heller ute efter en ny lägenhet :)

2010-09-08 @ 14:45:11
URL: http://annaelisabetsundstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0