någon som är sugen på lägenhet?

Jaa då var vi hemma, vi har varit och ätit tårta hos Malin som fyllde år idag sen for jag Anna och Baltazar till Luleå, första gången Baltazar var i luleå faktiskt, brukar inte ha med honom i bilen när jag ska dit men nu skulle vi bara in och köpa flyttkartonger så då fick han följa med.
köpte mig tolv flyttkartonger, vilket inte räcker långt men en bit iallafall, så jag ska börja packa ner i dom senare saker som vi inte behöver ha framme.



Imorgon är det skola och sen lägenhetsvisning, får se hur det går. Tar vi inte den där lägenheten så har vi en på byn som vi får flytta in i oktober, då det beror helt och håller på skick och pris på den imorgon.. Men det är då klart att vi flyttar inom tre månader!

Så är det någon som är i behov av en lägenhen, någon måste ju flytta in i våran. Känns faktiskt lite tråkigt att lämna den här lägenheten för jag trivs himla bra hära, men men sånt är livet och vill karln flytta så är det bäst man gör det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0