Lär er rösta rätt !

Ja då var det måndag, har just skjutsat in karl till piteå för jobb, så han ser jag inte förrens om två veckor. Helt sjukt hur tråkigt det är att han alltid är och jobbar borta två veckor och hemma en, usch!

när jag var in till piteå iallafall sprang jag in på djurmagasinet och köpte mig en ny mal och en ål, får väl hoppas att dom får leva och inte blir dödade som alla andra, dom där scalarerna är fina, men fan inte att leka med..

Nu ska jag och Baltazar fara upp till mamma & knut för att hälsa på, var ett tag sedan hundarna fick busa och förövrigt fick vi vårat internet idag, bra telia, bara ett halvt årtusende tog det.



Varför röstade så många fel ?


Kommentarer
-

Röd-gröna is the shit!

2010-09-20 @ 15:29:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0