Johanna Dissar


- Valet! kan inte det där valet, alla partier och allting som har med det att göra dö eller nånting. Jag är så less prat om det, disskutioner, reklam och allt allt allt, försvinn! Tack gode gud för att det bara är vart 4;e år den här skiten håller på.

- Onepiece´s mjukisdress! alltså snälla någon, jag hatar dom där dresserna. Dom är fula, sjukt fula och alla i hela världen verkar helt plötsligt ha börjat älska att ha en "sparkdräkt" för vuxna, på barn är det gulligt, på vuxna är det töntigt.


- CSN! är det svårt att behandla papper nångång eller? ska jag vänta tills jag läst klart min utbildning innan jag får något svar från er?! har ni mycke att göra kan ni väl anställa fler, vi som studerar vill gärna ha våran studiehjälp, TACK!



Kommentarer
Sara

Spatkdräkt är nog de fulaste som finns, men jag måste även hylla den! Finns absolut inget skönare att ha på sig när man ligger framför tvn :)

Puss!

2010-09-21 @ 20:13:57
URL: http://sarainorge.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0