jag och mitt älskade snor

Då var det kväll, än en gång. Idag har jag ändå fått lite gjort, jag har varit på byn och sprungit runt, köpt mig ett dyrt doftljus, jag minns inte vad det heter för det var nått nytt så ni får se bild senare när jag har packat upp det..
Sen var jag hos mamma, lämnade tillbaka knut och hjälpte lilla lillebror med matte, han är dock inte så liten, han är faktiskt 15år och hans matte är nog svår för mig :) haha
Sen for jag och handlade lite köttfärs och juice och förbi Linda, David och Anton en snabbis innan jag for hem, ska nämligen ha Anton imorgon när hans mamma och pappa hämtar deras nya soffa..

(Jag måste bara lägga in en vacker bild känner jag)



Nu ska jag bädda ner mig i soffan tillsammans med min förkylning och se på tv hela kvällen lång !
Godis skulle jag vilja ha men jag orkar inte fara och köpa det .

Alltså jag undrar hur mycke snor man egentligen rymmer i en näsa och hur jäkla fort det produceras nytt?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0