Jag måste bara

Innan jag slår igen mina vackra bruna ögon så måste jag bara visa er dom här söta kuddarna som jag råkade trilla över när jag kollade runt på internet och nej jag har inte alls mycke till liv som hittar sådana här saker hela tiden, men visst är det lite kul med annorlunda saker :)

Alla tjejer och killar där ute som blivit dumpade borde automatiskt få hem den här kudden i brevlådan!


Och alla som inte har blivit dumpade utan lever lyckligt borde ha dom här kuddarna hemma.



Eller kanske en kudde som ser ut som en bok


Eller kanske en kudde med inbyggt tangentbord


Eller kanske någon annan annorlunda kudde


Jag skulle inte tacka nej till dessa kuddar iallafall, hur coola som helst!
Och ni hittar dom på den HÄR sidan :)

Sen kan man ju också köpa en barnförbjuden kudde


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0