humor på mogen nivå ;)

Okej jag erkänner att jag har dålig humor, men det här tyckte jag var kul, tillochmed så att jag skrattade, hör du det Andreas!
Olika sorters fyllor:

Askungefyllan:
Du kommer hem och har tappat en sko och kläderna hänger i trasor.

Den fula ankungefyllan:
Du vaknar upp med en äkta hälft, men det är inte din, den här är snyggare.

Rödluvefyllan:

Du vaknar upp med mormor i samma säng.

Kejsarens nya kläder fyllan:
Du vaknar helt naken i rännstenen och upptäcker en pekande folksamling.

Snövitefyllan:
Du vaknar upp med 7 främmande män i sängen.

Törnrosefyllan:
Du vaknar upp efter 100 år av att en okänd man som tagit sig in via trädgården hånglar med dig.

Lilla Sjöjungfruns fyllan:

Dina fötter klibbar ihop och luktar fisk.

Stålmannefyllan:

Din kropp är både röd och blå, och folks viskningar låter som höga skrik.

Microsofts fyllan:
De flesta av dina kroppsfunktioner krånglar, och du vet att du inte hinner fixa till dig innan svärmor kommer, men du vägra erkänna att det är ett problem.

Joakim von Anka fyllan:
Du vaknar och har en stor hög med pengar, men inga byxor.

Kalle Anka fyllan:
Du vaknar hes och byxlös, och börjar skälla på alla i din omgivning.

Stora Stygga Vargen fyllan:
Du har så dålig andedräkt att du skulle kunna blåsa omkull ett hus.

Tarzan fyllan:

Du vaknar halvnaken i skogen och undrar varför du är så hes.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0