Födelsemärken

Jag har fått önskemål om att visa före/efter bilder från när jag tog bort födelsemärken, har inte bilder på alla men jag kan visa på två födelsemärken, den syns fortfarande lite, det är lite rött men om jag förstod allting rätt så ska det försvinna med tiden..
måste boka en ny tid där och ta bort några fler som "är ivägen", tillexempel utmed Bh;n så dom inte ligger och skaver.



Om ni har tänkt ta bort födelsemärken nångång så rekomenderar jag att fara till Doktorerna Hassler i luleå, dom går igenom hela kroppen och tittar om några ser farliga ut.. Men (såklart finns det alltid ett men) jag tror inte dom tar bort så många födelsemärken "bara för att", oftast tar dom bara bort för att dom är ivägen mer eller mindre.
Dom jag tog bort på halsen som ni ser på bilden tog jag bara bort för att dom skaver mot halsband, jag skulle inte kunna ta bort alla mina födelsemärken för jag skulle vara tvungen att byta hud då, jag har fruktansvärt mycke födelsemärken och får bara fler och fler, men jag har skickat in några på odling då och då bara för att se så det inte utvecklar sig i cancer.. Men vill ni ta bort, kontakta Hassler, det kostar inte mer än ett vanligt läkarbesök, vilket är under 200kr.

Men man ska även veta att endel födelsemärken är det ingen ide att ta bort med laser för att dom växer ut igen, men man kan också skära bort dom, även det har jag gjort och jag rekomenderar att använda laser, det känns ingenting förutom när man får en bedövningsspruta och det går fort, kittlar lite och kan lukta lite bränd hud, men sen är det över. När jag skar bort dom kändes det ett ganska bra tag efter och jag var öm väldigt länge.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0