En tanke slog mig

Min värld är liten, oftast känns det som att den är allra allra minst. En tanke slog mig just när jag satt här i soffan och tittade runt på kort på lilla Tindra som är det senaste tillskottet i Andreas släkt.
Andreas är ju morbror åt Tindra, men.. Jim som då är min föredetta pojkvän är ju för i helvete farbror åt honom, alltså det låter lite inavel, eller lite sjukt helt enkelt... Världen är himla liten och det är ganska lejt att jag hittade Andreas och Emelie hittade Per, i och för sig är ju inte älvsbyn så stort, men ändå :)
Jag vet att sådana saker inte bara händer mig, men det händer heller inte många människor, det är helt sjukt och hela den här soppan gör mig nervös.

Hur som helst, det är ännu tisdag, när jag snart slår igen mina ögon och vaknar upp är det onsdag och vet ni vad ?!
då är det bara torsdag och fredag kvar sen kommer mitt hjärta hem :)
Det tycker jag låter hur bra som helst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0