DET HÄR ÄR COOLT, RIKTIGT COOLT !

Är det bara jag som stirrar mig blind på denna kyl?
Fyfan vad impad jag blev!






Bland de mest innovativa design på årets Electrolux Design Lab är Bio Robot Kylskåp med Yuriy Dmitriev av Ryssland. Instead of shelves, the fridge has a non sticky, odourless biopolymer gel that morphs around products to create a pod which suspends items for easy access. I stället för hyllor, har kylen en icke klibbig, luktfri biopolymer gel som morphs kring produkter för att skapa en pod att uppskjuta verk för enkel åtkomst. The Bio Fridge doesn't require energy for cooling products and is 4 times smaller than a standard refrigerator. Bio Kylskåp kräver inte energi för att kyla produkter och är 4 gånger mindre än en standard kylskåp. It can also change its shape depending on the number of products and the intensity of its use and can be hung vertically, horizontally and even on the ceiling. Det kan också ändra sin form beroende på antalet produkter och intensiteten i dess användning och kan hängas vertikalt, horisontellt och även i taket.


Kommentarer
Johanna ♥

Haha jo : ) Men jag är väl inte sååå hemsk med det va? Eller har jag blivit som alla andra mammor : )?

2010-10-01 @ 16:01:40
URL: http://johanaj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0