Än så länge ligger vi på topp ;)


Tänkte bara meddela att än så länge leder vi budgivningen på lägenheten !



Om vi får den här lägenheten har jag så fruktansvärt mycke ideer som bara sprutar ut genom alla kroppsöppningar, okejdå det där var äcklig, men ni förstår hur jag menar kanske..

Ska iallafall ha en fototapet, dom är så fruktansvärt snygga att det är helt sjukt! Det enda problemet är att det finns ungefär hundramiljoner stycken som jag vill ha, men det funkar ju som inte att ha fototapet på alla väggar, golv och tak, så jag får nog sansa mig lite och bråka med min karl om vilka tapeter vi ska ha, vi är envisa och väldigt bestämda båda två när det gäller sådana saker.

Tänkte ge er några exempel så att ni kanske förstår min beslutsångest över tapeter




Däremot har jag hittat en fototapet som nog faktiskt aldrig någonsin skulle få komma upp på mina väggar, det är inte det att den inte är vacker för det är den, det är det att det är Andreas jobb.
Först är han borta två veckor och bara hemma en, sen att ha fanskapet på väggen, nä usch !





Kommentarer
Sara

Hoppas ni vinner!! För då kan jag ju bo hos er på PDOL nästa år! HAHA!

Nää, men jag tyckte den där fototapeten med den vita blomman var snyggast! Stilren! :D



PÖSS!! ps. I miss you. ds.

2010-09-07 @ 10:40:25
URL: http://sarainorge.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0