Tre på natten

Klockan är snart tre på natten och jag sover inte, det går bara inte och sen känner jag att en av mina visdomständer växer, vilket innebär att det känns i hela munnen. underbart!

Jag ligger och ser tv, Baltazar ligger här bredvid och snarkar. Känns bra att ha Baltazar här bredvid när Andreas är borta och jobbar på sitt skitjobb som jag faktiskt hatar, japp så är det.


ps. jag tänkte bara meddela att jag har sökt jobb ikväll, om det passar mig betvivlar jag, om jag egentligen har tid att jobba en heltid betvilvar jag och om det blir tjovigt med skolan och csn det svet jag att det blir..
Men jag provar, vi ser hur det går, pengar är bra, pengar är kul och får jag detta jobba så lovar jag Andreas att det blir New York till våren ♥



För människan fungerar så att i princip allting har ett pris, man gör näst intill vad som helst för pengar. Det handlar bara om hur mycke pengar vi pratar om och för den här summan jobbar jag arslet av mig, pluggar ihjäl mig och lever lycklig med en massa pengar! Det är ändå bara drygt två månader kvar av skolan såå..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0