Skitvärld !

Imorgon ska bokrecentionen vara klar, jag skickade just in min.. Boken jag läste var sjukt sämst, den gick knappt att läsa för att den var så tungläst, usch!

Borde verkligen leta fram min "människan socialt och kulturellt"-bok, men jag har ingen aning om vart jag ska leta, borde göra lite uppgifter i den kursen, jag läser den helt på distans och det kändes inte så kul att spara allting in i det sista som jag ofta har en tendens att göra när det gäller läxor.

Just nu ligger jag i sängen, vilket jag nog faktiskt ska göra hela kvällen, jag är en bitterfitta ikväll..
Ingenting går som jag vill och det är kallt här hemma, jämt jämt jämt! vi har ingen taklampa i hallen eller vardagsrummet, vilket resulterar i att det är mörkt, fan som i graven. Är jag redan död eller? Kallt och mörkt, ja jag måste vara död.

Det är kallt ute, jag hatar vinter och varför bor jag ens här? jag vet redan svaret på den frågan men iallafall..
Varför är Andreas aldrig hemma? Varför ska han ha ett jävla skitjobb åt skitEnercon och alltid alltid vara borta och jag får vara själv här hemma.. Varför har jag inget jobb så jag får nå jäkla pengar nångång så jag slipper vända på varenda krona som finns, varför är det så jäkla komplicerat allting som har med skolan att göra, varför står allting på ett sånt extremt vuxenspråk så jag inte förstår vad jag läser?!

jävla skitvärld !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0