godmorgon världen!

Klockan är snart sex på morgonen och jag lyfter på hatten och säger godmorgon. Det är inte många gånger i mitt liv jag säger godmorgon med ett leende på läpparna klockan kvart i sex på morgonen, men idag sker det..
Jag kan inte sova, jag har knappt sovit inatt, det är för tomt här hemma så jag har legat och slötittat på tv efter många vridningar i sängen.

Klockan åtta börjar skolan så jag tänkte att det var lika bra att stiga upp nu, annars kommer jag inte kunna ta mig upp ur sängen klockan åtta och idag ska hemprovet vara inlämnat, vilket det är, bara hoppas att läraren gillar det och inte ger mig dödsstraff för att jag har skickat in fyra a-sidor med skräp.



Idag kommer jag börja med en distanskurs, människan socialt och kulturellt har jag för mig, japp! mitt minne är superbra, men otroligt kort. Blir iallafall intressant att se om man klarar av en distanskurs, blir ju massor att göra hemma, men det ska nog gå bra, eller det måste gå bra..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0