Det här blir min död

Då var det söndagkväll, det har varit dålig uppdatering. Inte för att jag har haft en massa att göra eller för att Andreas är hemma utan för att jag har fått en sjujäkla förkylning med hosta, feber och alltihop. Har även huvudvärk som inte går över, Andreas tror det är för att jag har ett tryck hela tiden, jag tror det är för att jag kommer dö.. Det känns iallafall så.

Det känns som att jag varit sjuk hela tiden det här året, direkt det går över kommer det nånting nytt.

Andreas var förbi hans syster och Tindra ikväll, men jag kände att jag inte orkade följa och inte ville när dom har en liten bejbis hemma och jag är sjuk, men jag kanske har hunnit bli friks nångång så jag hinner hälsa på dom innan hon har blivit 18år..

Nu ska jag krypa under täcket här i soffan och se tv.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0