älskling ?

och som jag önskar att du var här nu


Det är tomt här hemma, men jag har börjat bli van. För det är ensamt oftare än det är sällskap, du är inte hemma och jag har accepterat, jag har blivit van att du är borta mer än du är hemma..
Men jag kan ändå inte sluta känna mig som ensammast i hela världen, jag kan ändå inte vänja mig att sova utan dig i sängen, vakna upp utan dig och jag vet att jag inte har något val, men det är svårt att låta bli att tårarna ibland kommer för att du är alldeles för långt borta, alldeles för länge..

Det är svårt att beskriva ensamheten för den som inte vet, den som inte levt i månader att den man älskar är borta mer än vad den är hemma, att den man älskar lämnar en ensammen två veckor och bara håller om en var tredje vecka. Det är svårt för andra människor att förstå, det är svårt för dom att förstå hur stark en kärlek kan vara, det är svårt att förklara hur man älskar någon mer än man älskar allting annat.. Det är svårt att förklara hur det är att vilja sova, men inte våga, för jag vill inte vakna upp utan honom..

Det är svårt,.


Kommentarer
Jenny

sv: Ja det är riktigt sjukt! Vilka jäkla människor det finns alltså!



Jag vet precis hur du känner dig! Min pojkvän är inte heller hemma så mycket. Han jobbar borta hela veckorna och ofta har han spelningar med bandet och sånt på helgerna så då är han borta då med.

Det är jättetråkigt att ses så sällan :(

2010-10-14 @ 13:40:55
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0