paranormal activity 2

Nej det blev inte att sova, Andreas ringde och behövde vägbeskrivning, efter ett långt långt samtal hade han fortfarande inte hittat, väldigt svårt att ge vägbeskrivning när vägarna går om vartannat. Jag kommer heller inte kunna sova förrens han ringer och säger att han kommit fram till hotellet, då kan jag sova säkert..

Iallafall, jag hoppas att alla har sett paranormal activity, sjukt bra film, en av dom bästa skräckfilmerna jag någonsin sett faktiskt. nu är det så att det har släppts en uppföljare, som jag såklart ska se. Vill helst se den nu men den finns inte ute ännu i och med att den nyss var på bio, men när Andreas kommer hem ska jag försöka få tag i den så vi kan se den.

Ska jag vara ärlig har jag inte ens vågat se trailern själv än , haha !



Kommentarer
Anonym

den finns ute på the piratebay om du vill se den i dålig kvalité :) finns dock inte med svensk text, men kanske inte gör något?

2010-11-06 @ 02:25:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0