snälla gud

Ja då var det kväll, idag har det varit fullt upp, skjutade Anna till Luleå, gick en sväng på Cubus outlet och fyndade ordentligt, köpte TIO bikinidelar för 60kr, helt klart värt om ni frågar mig, köpte även ferrari parymen åt andreas för 100:- och en puma parfym för 70:-, sen även en klänning till mig själv för 20:-..
På vanliga Cubus hittade jag en snygg huvtröja till andreas, så med andra ord har Andreas blivit himla bortskämd av mig på senaste, men som sagt, det bästa ska ha det bästa:)
Köpte även en inflyttningspresent till Linda&David, sen for jag förbi hos dom och hälsade på, efter det och handlade med hjärtat och sen hem, då kom svärfar och hälsade på sen Emelie&Per, så idag har det varit fullt upp..


Nu ligger vi i soffan, ska väl slå på en film och sen sova..

Jag hoppas på bra väder imorgon, snälla gode gud !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0