Punktering, vandalism och en förbannad Johanna

Ja mina vänner, vilken dag detta har varit..
Kring ett idag gick jag ut till bilen, skulle fara till luleå, hälsa på Anna och gå på stan.
Vad tror ni jag möts av där ute?
Jo punktering, jag var arg, riktigt jävla arg, jag sparkade på bilen, svor och sa mycke alldels för fula ord. Till råga på allt så regnade det, vad roligt att byta däck i regn. Domkraften var paj, skruven till extradäcket hade rostat fast. 40minuter senare och en jävligt förbannad Johanna så åkte jag iväg till Luleå, när jag ska betala för min p-plats står det en karl framför mig som har (utan överdrift) en hel biljon med enkronor och absolut inte brottom, när karln väl har stoppa i den där biljonen med enkronor så trycker han på fel knapp och vad händer?! jo pengarna kommer ut, så då var det bara att börja om, hur ofta händer det ?


Ibland är mitt liv en jävligt dålig film, jag borde göra en självbiografi, den skulle inte vara fruktansvärt händelserik och det skulle bara gå åt helvete hela tiden, går det bra i två dagar så går det åt helvete i två år..
Välkommen till mitt underbara liv !


Iallafall, i luleå blev inte så många köp, köpte ett par skitsnygga skor till Andreas som ni får se bilder på imorgon, köpte två nya växter till mitt akvarium, fiskesaker till andreas, två linnen till mig själv och lite småtjafs. Men det var trevligt iallafall !

Sen är det någon/några dumma jävlar (mest troligt vet jag vem/vilka) som i helgen har varit på byn och vandaliserat och slagit sönder x antal bilrutor. Allvarligt talat har folk så helvetes lite att göra ? är dom så dumma i skallen? Är det häftigt eller är ni bara totalat tomma innanför pannbenen ?!
Det är nästan så att jag skulle vilja förstöra deras jävla bil, demolera skiten i tusen miljoner bitar och se hur kul dom tycker det är, om dom skrattar lika mycke då..
Förbannades småungar som ska vara ute och leka coola, skaffar er ett liv och era föräldrar borde kanske se efter er bättre, låsa in er på era rum så ni slutar med droger och vandalism !


Nu ska jag gå och slå på en film tillsammans med min sambo !
Förövrigt blir det jobb imorgon hela långa dagen på Frasses.

För övrigt, har ni inte sett filmen Kick Ass borde ni göra det, helt okej film faktiskt



Dave Lizewski, en ung kille bestämmer sig för att bli en superhjälte kallad "Kick-Ass". Helt utan superkrafter och med en hemmagjord kostym, men med brinnande ambition, lyckas han göra ett namn för sig. Under sin resa stöter han på flertalet andra maskerade "hjältar" och skurkar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0