främmande

Ja och så var det lördag, snart får vi främmande av några från piteå..

Igår blev det hos Malin&Tony, mycke trevlig med bra sällskap och god mat, känns däremot i kroppen idag men så är det:) Bilderna har jag inte hunnit sätta in i datorn än..

Snart är det klart i köket, bara lister kvar och lite målning, sen får ni se bilder hur det blev, hittils är jag faktiskt himla nöjd.. Ni ska även få se hur det ser ut i vardagsrummet efter ikeatrippen, men som sagt det blir senare..

Angående länken jag lade upp igår så är det min farmor och farfars stuga som brann ner, den ligger bara någon meter ifrån pappas.. Känns förjävla tråkigt faktiskt, men tur att någon upptäckte branden så den inte hann sprida sig så att båda stugorna och alla hus brann upp..


Kommentarer
Evelina - Gravid i v35 ♥

Men fy tusan, gud vad det brinner överallt. Inte roligt!

2010-05-02 @ 18:42:25
URL: http://loon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0