sommarjobb?! Det är ju läääänge kvar


Ja och så sitter man på jobbet, slutar på bara några minuter och förhoppningsvis kommer Andreas och hämtar mig så jag slipper gå hem, har inte riktigt klätt mig för att gå i kylan, tänkte inte så långt förut idag när jag gick på jobbet och solen sken..

Har även funderat lite på sommarjobb i sommar, får ju jobba på hemtjänsten hela sommaren men det känns som att jag skulle vilja prova nånting mera, kanske man jobbar en period på hemtjänsten och en nån annanstans ?! har ju faktiskt aldrig provat vara på ett äldreboende eller liknande..

imorgon är det skola på schemat, sen piteå med Andreas, om man inte åker på att jobba vill säga..

Ja just det jaaa, det hade jag ju glömt, jag sa åt A för ett tag sedan att jag funderade på att söka till Robinsson, vore ju en cool grej.. Men det kunde jag ju glömma, han berättade så vackert; "det enda dom gör i dom där programmen är ju att knullar." Snacka om en härlig syn, så nej det blev inget sökande till robinsson i år..

nä nu ska jag börja fara hemmåt och göra mina läxor, religion, medicinsk grundkurs och social omsorg..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0