Soljävel

Nu är tvätten upptagen från källaren, tror ni allt hade torkat ?! såklart inte och jag blir så förbannad, hur länge ska den vara tvungen att hänga där egentligen, en livstid?

Nåväl, nu ska jag springa in i duschen och halka och kanske slå ihjäl mig, eller så går jag lugnt och sakta in..

Jag har längtat efter solen och nu blir jag bara arg när den väl är framme, den värmer upp mitt sovrum till en temepratur som gör det omöjligt att sova som en normal invidvid.. hur varmt kommer det inte att bli till sommaren?

& jäklar vad jag längtar till lördag då jag och min sambo ska till Luleå och shoppaloss!! hoppas vi hittar det vi söker så vi får oss ett skrivbord och ett nytt vardagsrumsbord :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0