Övertid

Skulle egentligen slutat fyra idag, så blev det inte, blev att jobba över till halv sex men det gör inget..
nu ligger jag i soffan, med en sjuhelsiktes huvudvärk och ska ligga här hela kvällen, jag orkar verkligen inte göra nånting och är helt slut efter dom här sju dagarna..

Och en sak är då klar, får inte jag magsjuka är det nånting konstigt för det är ganska många på jobbet som har det, både dom som man går till och dom man jobbar med..
har varit hos magsjuka människor i sju dagar så jag borde nog kanske få se ..

Om det inte blir att jobba imorgon hade jag tänkt städa här hemma och rengöra akvariet, men det återstår ju att se ännu.. Det är lätt att säga.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0