omställning av klockan, mensvärk, läxor och en jävla massa snö

Söndag då, har alla kommit ihåg att ställa fram klockan en timma ?!
Jag hade faktiskt glömt det och imorse blev jag påmind av min sambo..
jag vet inte om det bara var jag som lade märke till det imorse här i skitnorbotten, men jävlar vad snö det hade kommit, jag trodde allvarligt att någon drev med mig när jag tittade ut genom fönstret och insåg att jag var tvungen att gå ut med hunden..

Just nu sitter jag och gör läxor och tränar till ett prov i medicins grund, fruktansvärt intressant måste jag säga.
Extra intressant att sitta och plugga med mensvärk värre än fan själv, sen får man rådet av sambon ; "ta en värktabelett" NO SHIT! det har jag ju aldrig tänkt på, lika smart som att säga till någon som ska köra bil "kör inte omkull", förmodligen hade jag inte tänkt göra det..
Jag önskar att killar fick prova på att ha mens, pms och mensvärk !

Imorgon är det skola en timma sen ska jag tatuera mig :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0