Läxor

Tjohopp !

så var det tisdag och jag har varit på skolan, haft två timmars religion och fått mig ett hemprov, fruktansvärt roligt..
Ikväll måste jag plugga prov och göra en inlämningsuppgift som ska in på torsdag, för imorgon vet jag inte om jag kommer hinna så mycke för jag ska nämligen till piteå på sjukhuset.. Vi får väl se vad dom säger dära, förmodligen ingenting nytt och jag får gå hem med värk och deras tips att äta en alvedon, men den här gången har jag gett mig fan på att inte ge mig i första taget, jag ska ha svar !

Nu hade jag tänkt städa lite här hemma, plugga lite och sen kanske titta förbi Linda :)


Och just de, här får ni lite bilder från lördagen ! :)
Ni får ursäkta mitt orangefärgade hår, nångång ska jag göra nånting åt det, tills dess ! se & njut att någon är fulare i håret än er själva;)
(fler bilder finner ni HÄR!)







Och än en gång fick vi bevisat att killar inte kan tänka att man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad, bra gjort !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0