Jag vill på ikea !

Ja och nu är man hemma, har hämtat dom där hyllorna hos mamma och ställt dom där dom ska stå, håller på att städa för fullt men hyresvärden (alltså min älskade pappa) ringde nyss och har ringt cptelia och kollat och dom säger en sak till mig och Andreas och en annan till honom, snacka om att dom har noll koll!

Ska snart gå och brottas med disken, det är verkligen ett berg, nästan större än kanis! Sen blir det att dammsuga heeela lägenheten och skura, borde putsa fönstrena senare nån dag också nu när det börjar bli så bra väder..

Sen vill jag på Ikea, det är löning (DUBBLA!!! det är bra med två jobb) till veckan (för mig, inte för Andreas) och vi skulle haft oss ett skrivbord, vitrinskåp och två Vita lack hyllor, har två svarta men vill byta ut dom till vita och lite annat tjafs. men jag vet inte om jag orkar, det är ganska drygt att köra dit . ja den som lever får väl se.

Svar till; Häxan om snow hey oh:
Har balle flyttat??

Inte ännu iallafall, just nu är han hos Jim och Frida ett tag.. Känner att jag hinner inte rikitgt med honom så mycke som jag borde för det är så mycke med skola och två jobb..
Jag har en tanke på att kanske sälja honom eller sätta honom på fodervärd, helst vill jag ha kvar honom men jag vet inte om jag kommer ha den tid som behövs när jag ska jobba hela sommaren också..

Här har ni våra vackraste sidor!

Jag ser ut att gå på droger och Baltazar ser rädd ut ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0