jag har världens bästa mamma !

Och så var det onsdag, jag har just färgat håret men det är fortfarande rött på vissta ställen så jag kommer vara tvungen att färga det ett varv till..


Mamma och lilla lillebror var just förbi, fick mig ett par sjukt snygga täckbyxor som hade varit på rea, sjukt snygga! ni ska få se bilder senare, orange DC täckbyxor ;) och ett till par NikitaJeans, som också är sjukt jävla snygga ! jag verkar ha varit snäll ;)
Fick även två par halsband och ett par örhängen, allt var sjukt snyggt och som sagt, ni får se senare..

Nu ska jag börja bege mig mot piteås sjukhus, ska bara in på konsum först och lämna tillbaka filmen vi hyrde igår.. Luftslotten som sprängdes !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0