jag borde, men jag orkar it

Gårdagen spenderades i pappas stuga, var där med lite folk och grillade i det vackra vädret ! :)

Idag är det också bra väder, men orkar inte gå ut för det, borde verkligen färga mitt hår för det ser helt enkelt förjävligt ut men jag betvivlar att jag har några handskar hemma och det kändes jobbigt hela grejen..

sen ikväll vet jag inte vad som händer, Andreas tyckte jag skulle följa med honom till piteå till en av hans kompisar, men det lät inte så lockande, sitta dära och lyssna när dom pratar hockey och playstation i flera timmar. Nä det är verkligen inte min grej och jag förstår ändå inte vad dom pratar om..
Kanske blir en hemmakväll istället?
ja den som lever får väl se .


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0