det finns mycket jag vill av mitt liv. men just nu är det bara sömn.

Tror ni jag gick och sov med Andreas ?! förmodligen inte, du sitter ju vid datorn pucko, tänker ni. Vilket är helt rätt, fastnade helt och håller i religionläxan och fick tvångstankar att jag måste göra den klart, vilket jag också just gjort.

Jag är så less denna vinter, jag är så less snön och kylan och jag vill bara döda mig själv vissa dagar när jag tittar ut, hur kan man vilja bo hära? denna jävla vinter som för fan är mer än halva året, denna jävla vinter tar kål på mig och jag skiter i att det snart är sommar, jag vill ha det nu! inte sen..
Ge mig sommar för fan, ta mig till sommaren, ta mig till glädjen !
men kan inte vara glad på vintern, jag är inte lycklig inombords på vintern, jag behöver sommar, värme, sol, bad, grön gräs och hela fadderullan !

Ta mig till halmstad igen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0